kommer aldrig hålla

Jag borde så INTE skaffa blogg för jag vet hur mycket det inte kommer att hålla. Men i brist på saker att göra fick det i alla fall bli så. Hoppas jag får mer än två läsare som jag hade på förra bloggen.. Här är en kort presentation:
Jo, jag heter Vilma Danielsson och är 14 år. Bor på Åland med min familj och så fritiden spela jag fotboll och är med kompisar. Jag har sex bästa vänner som jag älskar mer än allt annat (eller familjen är ju liksom top top men ni fattar!), de heter Maja, Channa, Linnéa, Rebecka, Minna och Linn. Dom spenderar jag mesta del av min fritid med, sen har jag också två Emmor som ligger varmt om hjärtat. Ungefär så invecklad är jag, här kommer två bilder från igår när jag hade min födelsedagsmiddag.
 
Jag och min älskade mamma♥
 
 
Och mina finfina vänner, så underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0