nära döden upplevelse

Tro inte att jag har blivit värsta storbloggaren nu, nej nej. Vill bara inte att bloggen ska se så död och tom ut, för den ser verkligen ut så om man bara har ett inlägg.
Var just ute på en jogg, 5.7 km. Efter 2-3 trodde jag att jag skulle dö och visste knappt hur jag skulle ta mig hem.. Hade nästan fått upp min vanliga form före födelsedagen men åt sönder mig hihi. Det var gott i alla fall. Nu tar jag nya tag, sixpack här kommer jag! 
Jag har faktiskt ett supertips till alla er hurtiga joggare, Nike+ Running, en app som kollar hur lång du springer, hur snabbt och kalorier och sånt. 
Ikväll tror jag vi skulle kolla film hos nån, får se.
 
gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0