tehe

Jo att tjäna, sitter hos en glad prick som atm äter middag så hon är lyckligt ovetande om vad som pågår mohahahaha. Har inget att säga som vanligt men kan ju alltid skriva mina vardagliga tonårstankar. ALLT SUGER. Pretty much sumerar det allting. Ikväll har jag träning i eckerö och när den är slut är det natt så jag kommer typ somna eftersom jag vanligtvis går och sover vid typ halv 10, jag vet, 11 åringar lägger sig senare.... Men jag är en kvinna med behov och just nu så är 10 timmars sömn ett kriterie för att jag inte ska måsta delta i zombieapokalypsen som pågår i öhs. Det var väll lite att ta i kanske men ni fattar vinkeln (vinken/vinkeln??????)
Nu kommer kolvis så g2g så att hon inte upptäcker hemlighetsmakeriet.
 
BYYYYE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0