du är vacker och värdefull

Nu undrar ni, vem ska Vilmis skriva om i dethär inlägget och får en sån fin rubrik tillägnad sig??? Är det månne jag??? Svaret är både ja och nej. Jag tänkte att eftersom jag inte är här och chillar alldeles för ofta så kommer ni antagligen se rubriken x antal gånger (beroende på hur mycket stalker ni är......) och då är det ju fint om ni påminns om det fakto. För det är inte bara nått cheesy jag skriver utan jag tycker att ni är briljanta hela bunten. Förutom just du då, du har en bit kvar ;)
Sommar, är detta faktiskt sommar? Regn och rusk och moln och grått och usch och fy. Jag konstaterade något hemskt för nån dag sen. Jag går och väntar på att sommarn ska börja. Hörde ni? Det är ju banne mig typ juli. Kanske till och med inte typ utan på riktigt, har inte någon vidare koll på datumen. Men jag håller hoppet uppe tycker jag. Och inte gräver ner mig under täcket utan jag har faktiskt gjort en hel massa, gäller bara att va lite fantasifull :) 
Jag hade inget mer att förtälja, så hör är ett ihopplock av lite av mina fabulösa äventyr








Hahaha what's up 🌽













Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen jättevacker :)

Svar: Du gjorde dagen min, tack! :)
vdanielsson.blogg.se

2014-07-03 @ 01:58:15
Postat av: Emma

Nämen!! Hade 2 inlägg att läsa?! Underbara bilder Vilmis :')

Svar: Tack för de värmande orden Emmispemmis! Och ja, plötsligt händer det :D
vdanielsson.blogg.se

2014-07-17 @ 02:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0