Som en kompott, gott men rörigt

Alltså Lusse kom som en yrväder, man måste liksom tänka på alla saker man håller i för annars kanske man tappar något och så faller det i en lerhög och dagen är förstörd. Om man lyckas hålla i allting är det ju inte några problem, man blir lite ruffsig i håret men på samma gång får man inte något kul ut av det heller på slutändan. Man har bara lagt ner massa jobb. Skulle liksom gå lättare om solen sken och man kunde i lugn och ro gå genom parken. Har ingen aning om ni förstår vad jag babblar om men jag tyckte det var en helt vettig metafor. Eftersom sommaren endast är ett minne blott så orkar jag inte berätta vad jag gjorde i slutet av den. 
1. För att det är shitass jobbigt 
2. Alla som läser vet ju ändå för ni var ju med på äventyren
Eller kanske inte alla för nån hade kommenterat en jättemegasuoersöt kommentar för ett tag sen och jag bara wow. Tack 
Men jag har inte bara läst på engelskaord (u feel me?) sen vi började utan har varit med lite bros och myst och haft det skönt. En bild säger mer än 1000 ord så ni får beskrivet mer i detalj i slutet av detta mästerverk. Hehe. Kände bara att hehe passa för det här är långt ifrån ett mästerverk men men. Ikväll ska jag till Linn och vi ska mysa och mumsa och det ska bli jäääätteskoj!!! Hon har haft sweet 16 just och det är självklart att det måste firas. Grattis sköna du ♡  Linnéa kommer också ikväll och även fast hon var här för cirkus 2 veckor sen så saknar jag ju såklart henne som stört så helgen kan ju inte bli annat än lyckad. Och om detta inte räckte så ska jag smörja på grädde på moset, cherry on topp, pricken över i:t (hur skriver man det????) så fyller en till av mina best buddies 16 år imorrn. Tänka sig, min Minna, grattis till dig med ♡ So many hearts, so much love

































Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du snälla kunna börja uppdatera igen? (Om du har tid och ork) Du skriver så otroligt bra, det är så kul att läsa och beundrar dig enormt mycket!

2015-04-06 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0