tillägnat en vän

Dan före 2013 börjar, fattar inte hur snabbt det har gått!! 2012 har jag gjort så många roliga saker och fått många nya vänner och kommit mina äldre vänner nämnare. Men på samma gång har det varit det värsta året i mitt liv. Det är också bra på ett sätt för då förstår man vad som verkligen är viktigt och hur mån man ska vara om sina vänner och sin familj, verkligen ta vara på de fina stunderna. Småsaker är bara en oviktig detalj och det blir det stora hela som man måste tänka på och försöka göra det bästa av. Man märker vilka fina människor man har runt sig, de som alltid finns där♥ 
Oj, fick sån fart mitt i allt! Men i alla fall så har jag bara myst de senaste dagarna för mig själv och med mina vänner. Hoppas ni alla (10st) som läser får ett bra slut på 2012 och en ännu bättre början på 2013!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0