Tillägnat favorit limpan

En bloggläsare (hahaha nu låter jag som värsta bloggaren) var trött på att de min förra rubrik och jag känner så igen det. När man går in på någons blogg som inte bloggat på 10000000 år och man bara ser rubriken och besvikelsen sköljer över en som havet sköljer över berget under en höststorm. 
Annars då? Räknar sekunderna tills man får ta steget av de spygröna golven i ÖHS och ut i livet. Men på samma gång, de spygröna golven är trygga och man vet liksom var man har dom. Wow jag är så unik, såhär känner inte alls varje ungdom som ska börja gymnasiet..
Dessa sista veckor har jag mest glidit runt, kollat lite fotboll, picknickat, solat, myst. I skolan fördriver man bara timmar, vi gör inget vettigt alls. 
Idag ska vi fira papi som fyllde år i torsdags, one fat grattis till dig ♡ Så mycket mer hade jag inte att säga, ville bara hjälpa en vän i nöd, eller jo, va i Turkiet en vecka med laget, fast tror knappast det va nån som missade det pga socialamedierspam ;)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0