slutar aldrig förvåna

Nu ni, det trodde ni inte. Försök komma ihåg den här känslan. När ni klickar in på bloggen och så ser ni att det inte är samma gamla rubrik längst upp. Den känslan ska ni ta vara på, för den får sällan upplevas.
Och jo, GLAD PÅSK allihopa!! :) Idag när ni sitter och äter middag ska vi minnas Jesus på korset och att han led för att du ska få spotta tuggummi på vägen istället för att leta upp en soptunna, klottra på skolväggarna och slänga in en spydig kommentar på nått anonymt frågeforum. Vi tackar dig och prisar dig och sen nått med härligheten...?
Min påsk kommer spenderas med familj, vänner och förhoppningsvis en hel massa mat. Och antagligen franskaplugg och recensionsboksläsande. Om jag bara hade kommit ihåg att låna en bok, nåja.. Får ta och leta fram en ur bokhyllan :) (som om ni bryr er, men inga klaga nu när jag äntligen fick lite kli i fingrarna)
Har inte så mycket mer tankar att dela med mig av, så hoppas ni alla har en underbar och solig påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0